.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برپایی ۲۷۰ غرفه از ۶ استان کشور ؛
نمایشگاه توانمندی زنان کارآفرین و تولیدکننده مازندران افتتاح شد= تصاویر
نمایشگاه توانمندی های بانوان وخانواده با عنوان"چله شو" و فن بازارپوشاک زنان مازندران با حضور رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری...
نمایشگاه توانمندی زنان کارآفرین و تولیدکننده مازندران افتتاح شد= تصاویر

شمال نیوز: نمایشگاه توانمندی های بانوان وخانواده با عنوان"چله شو" و فن بازارپوشاک زنان مازندران با حضور رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری و برخی مدیران استانی در محل نمایشگاه نیاوران ساری گشایش یافت. ‎

 

بانوان تولید کننده و کار آفرین مازندران به همراه بانوان خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، سمنان، گلستان و سیستان و بلوچستان محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه کردند.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی های بانوان استان مازندران (چله شو ) با عنوان اینکه به مناسبت شب یلدا این نمایشگاه با ۲۷۰ غرفه از توانمندی های بانوان در بخش های مختلف از ۶ استان کشور برپا شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت هایی که بانوان دیار علویان در حوزه اشتغال بطور خاص دارا هستند، نسبت به حل مشکلاتی که در حوزه صنایع تولیدی بخصوص در بخش صنایع دستی وجود دارد، اقدامات لازم را مبذول خواهیم نمود.

 

وی ادامه داد: فرمانداران می بایست در راستای حمایت از توانمندی های بانوان پای کار بیایند تا شرکت های تعاونی با محوریت تولید در ۲۲ شهرستان استان ایجاد گردد. 

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران نیز در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی های بانوان استان مازندران با عنوان اینکه بانوان تولید کننده و کار آفرین مازندران به همراه بانوان خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، سمنان، گلستان و سیستان و بلوچستان محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه کردند، خاطرنشان کرد: این بانوان در بیش از 270 غرفه محصولات خود را در بخش های کشاورزی، صنایع دستی و دام و طیور برای فروش به نمایش گذاشته اند.

 

سمیه قاسمی طوسی ادامه داد: همچنین تولیدکنندگان و طراحان تولید لباس بانوان مازندران نیز در قالب 35 غرفه مدهای طراحی شده لباس را به نمایش گذاشته اند.

 

وی با اشاره به دغدغه بانوان تولیدکننده برای عرضه محصولاتشان، بیان کرد: در سال جاری تلاش هایی برای رفع مشکل با همکاری و همراهی شهرداری های استان انجام شده است که امیدواریم با در اختیار گرفتن فضاهای لازم این مشکل بانوان مرتفع شود.

 

نمایشگاه توانمندی بانوان مازندران «چله شو» تا دوم دی ماه برپاست و مردم می توانند از ساعت ۱۶تا ۲۱ از این نمایشگاه بازدید کنند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.893 seconds.